امروز پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 http://itnetmork.cloob24.com
0

توییتر در طول چند ماه گذشته در معرض انتقادهای مختلفی قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی در حال حاضر با رشدی آهسته، سودی در حال کاهش و واکنش هایی منفی از طرف کاربران همراه می باشد از این رو برخی به این فکر افتاده اند که شاید یک شرکت بزرگ تر بتواند سکان مدیریت را به دست بگیرید و برخی از این مشکلات را برطرف سازد. 

خبرهای منتشر شده از طرف خبرگزاری CNBC از این امر حکایت می کنند که شرکت هایی نظیر گوگل، سلس فورس (Salesforce)و چند شرکت بزرگ دیگر به قصد خرید توییتر با این شبکه بزرگ اجتماعی وارد مذاکره شده اند. این خبرها باعث شده اند که ارزش سهام توییتر به طور ناگهانی 20 درصد افزایش یابد و همچنان بیشتر شود.

 CBNC گفته است که به دنبال این رویداد توییتر از طرف شرکت های مختلفی پیشنهادات جالبی را دریافت کرده اما هنوز هیچ قراردادی بین این شبکه اجتماعی و یک طرف دیگر بسته نشده است.

گوگل نیز تا به حال برای دفعات متعددی تلاش کرده که توییتر را بخرد اما هنوز موفق نشده است؛ این شرکت بزرگ سرمایه کافی را برای انجام این کار و ارتقاء وضعیت تیم توییتر در اختیار دارد. سلس فورس نیز به دلیل فروش و ساخت ابزارهای CRM و تبحرش در زمینه پردازش سیستم های کلود مشهور می باشد؛ این شرکت هم توان مالی بالایی دارد و می تواند دوران طلایی توییتر را در صنعت شبکه های اجتماعی به آن باز گرداند و علاوه بر این در ارائه خدمات حرفه ای سیستم های کلود به یک مهره معتبر میدان تبدیل نماید.

منابع خبری معتقدند که خریداران بیشتر به دلیل اطلاعات توییتر خواستار خرید آنند تا موقعیت این شرکت به عنوان یک منبع رسانه ای که البته خبر خوبی برای کاربران محسوب نمی شود با وجود این حقیقتی که باید به آن اعتراف کرد این است که امروزه کاربران منبع اصلی درآمد شبکه های اجتماعی محسوب می شوند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه