امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://itnetmork.cloob24.com
0

سامسونگ اوایل امسال از گلکسی نوت 7 خود با یک رم 4 گیگابایتی رونمایی کرد. برخی از شایعه ها از این امر حکایت می کنند که مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این محصول نیز به زودی در چین در معرض عموم قرار می گیرد. سازنده کره ای هم اخیرا این موضوع را تایید کرده است.

دی جی کوه، رییس بخش موبایل سازی سامسونگ، به خبرگزاری Korea Herald گفته که سامسونگ قرار است نوت 7 را با یک حافظه داخلی و رم ارتقاء یافته نیز وارد بازار کند. وی معتقد است که گلکسی نوت 7 با حافظه ی بیشتر می تواند بازار بهتری را برای شرکت سامسونگ فراهم کند. کوه علاوه بر این می گوید از آنجایی که وان پلاس 3 به یک رم 6 گیگابایتی مجهز شده است، بازاریابی برای گلکسی نوت 7 با رم 4 گیگابایتی کمی مشکل می شود.

هنوز تاریخ عرضه این مدل از نوت 7 در سایر کشورها مشخص نیست!

ظاهرا دو دلیل اصلی برای ارتقاء نوت 7 وجود دارد: اول این که بازار کشور چین با بازار سایر کشورها تفاوت دارد زیرا بسیاری از سازندگانی که در این کشور فعالیت می کنند سخت در تلاش هستند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند و دوم این که طبق آمار موجود میزان فروش سامسونگ در طول سه سال گذشته کاهش یافته است؛ با در نظر گرفتن این دلایل می تواند عرضه نوت 7 را در یک مدل پیشرفته تر امری عادی دانست. 

کوه در مورد عرضه نوت 7 ارتقاء یافته می گوید: " سامسونگ به درخواست های کاربرانی که در خارج از چین زندگی می کنند توجه دارد و کاربران کره ای هم شامل این قضیه می شوند؛ به همین دلیل احتمال عرضه گلکسی نوت 7 مجهز به رم 6 گیگابایتی در سایر کشورها نیز وجود دارد. "

شایعه های منتشر شده از این امر حکایت می کنند که نوت 7 مجهز به حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی قرار است با یک برچسب قیمت 900 دلاری وارد بازار شود. با توجه به این امر می توان گفت که کاربران تنها با پرداخت 100 دلار بیشتر می توانند نوت 7 پیشرفته تر را خریداری کنند. از قرار معلوم تفاوت دیگری بین نوت 7 جدید و مدلی که هم اکنون در بازار عرضه شده است وجود ندارد.

سامسونگ عرضه گلکسی نوت 7 را در برخی از کشورها به تعویق انداخته و نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که نوت 7 با وجود این که هنوز به طور کامل عرضه نشده یک موفقیت تجاری برای سازنده کره ای محسوب می شود. آمار و ارقام ثبت شده نشان می دهند که تعداد کاربرانی که در کره گلکسی نوت 7 را پیش خرید کرده اند دو برابر افرادی می باشد که در این کشور برای خرید گلکسی S7 درخواست داده بودند؛ از قرار معلوم کاربران کانادایی هم علاقه زیادی به مدل آبی مرجانی این گوشی هوشمند دارند

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه